Centre d'Informàtica Professional Cipsa | Tel.: (+34) 934 265 087

Dubtes sobre estudis Màrqueting Digital? Te’ls responem!

T’oferim resposta a diverses preguntes que ens solen realitzar sobre la formació en publicitat i comunicació digital.

Els dubtes sobre estudis Master Màrqueting Digital són molt normals en els estudiants que es volen especialitzar professionalment i necessiten prendre decisions abans d’abordar-los. És la nostra intenció buidar algunes d’aquestes incògnites que et preocupen i ajudar-te en tant que sigui possible en aquesta nova etapa de la teva vida.

dubtes estudiar marketing digital

És imprescindible especialitzar-se en Màrqueting Digital?

Avui dia la competividad i elements com el canvi d’algorismes de Google, fan realment imprescindible la contractació de professionals especialitzats que siguin capaços de gestionar l’estratègia de màrqueting digital i de comunicació d’una empresa. Ja no serveixen en l’actualitat tècniques propietàries de continguts de baix nivell o una estratègia agressiva d’enllaços en directoris perquè un negoci pugui figurar en posicions favorables per a la captació de nous clients.

Per abordar la pregunta que ens ocupa solament cal que realitzis una cerca en Google amb el text “empleo+consultor de marketing digital” i et sorprendràs amb l’altíssim nombre d’ofertes de treball disponibles. El camp de les tècniques d’estratègia comercial a la xarxa és pròsper, però en aquest sector, com passa en molts d’altres, no és or tot el que rellueix ja que persones sense formació adequada generen falses expectatives oferint serveis mediocres que desprestigien la professió. Per això, més que mai, cal invertir en formació de qualitat i en un ensenyament sòlid i ferm que et permeti exercir de Consultor/Consultora de Màrqueting digital amb la seguretat de posseir els coneixements i la pràctica adequada que et serà exigida en el desenvolupament d’aquesta creixent professió.

A Cipsa volem que acabis essent tot un referent i aconsegueixis resultats  impressionants. Per això t’oferim una formació de qualitat amb pràctiques constants que podrien ser l’inici d’una gran carrera professional.

Com triar un Centre d’Estudis per a la teva formació en Consultoria de màrqueting digital?

A l’hora de triar un centre d’estudis per cursar un Màster de comunicació digital i estratègia comercial a la xarxa cal avaluar la institució per comprovar que és la més adequada per les teves expectactives. Per aquesta raó des de Cipsa volem aconsellar-te uns punts de referència perquè puguis prendre la teva decisió de manera avantatjosa perquè la formació que decideixis emprendre sigui completament satisfactòria. Aquí van uns consells que et poden ajudar:

  1. Temari actualitzat. És important que els continguts del màster estiguin actualitzats i no siguin els mateixos que en edicions anteriors, ja que aquest sector es mou i evoluciona vertiginosament i el que ahir funcionava avui perjudica. Cada edició d’estudis ha de ser personalitzada a les necessitats de comunicació actuals. A Cipsa per a aquesta nova convocatòria hem optat pel bon saber fer de l’empresa especialitzada en RRHH i marqueting “Social You“, amb una experiència indiscutiblement pràctica tant en docència com en temes de comunicació digital. A més hem elaborat un temari molt meditat i ben plantejat per aconseguir l’objectiu més important del curs: que els alumnes/as en un futur siguin capaços de generar beneficis a les futures empreses-clients i aconseguir així un treball estable gràcies a aquesta apassionant professió.
  2. Aprèn dels quals saben. Encara que pugui semblar obvi, no ho és: És important que els professors del teu master siguin professionals amb gran experiència, no solament a nivell docent-que és un punt molt important- sinó també com a treballadors actius i vinculats al sector de la comunicació i publicitat digital. Imagina’t que el teu professor és un reconegut SEO però avorreix sobiranament a les classes. O per contra un docent pacient i col·laboratiu però que solament imparteix teoria sense saber els trucs interns de la professió…l’equilibri en el saber marca la diferència: Professionals si, però mestres capacitats que sàpiguen transmetre el coneixement també. En aquest sentit Cipsa compta amb 30 anys d’experiència al món de la docència i estem preparats per organitzar un bon pla d’estudis que et permeti, no solament aprendre, sinó sortir preparat per afrontar amb èxit la teva primera ocupació en el sector.
  3. Hores de més, mai de menys. Si t’estaves preguntant quant temps és el necessari per cursar un Màster de màrqueting digital el mínim són 180 h. En Cipsa t’oferim 190 hores, és a dir, 6 mesos de durada. Una inversió en temps fàcilment compaginable i assumible però prou àmplia per assumir els coneixements que necessites. Per a cursos monogràfics com els de Adsense, per exemple, serien suficients una mitjana de 9 a 30 h, segons el nivell i la intensitat formativa.

Quines qualitats necessita un Consultor Màrqueting?

Si ets capaç d’apassionar-te amb el teu treball, comunicar-te fluidament, treballar amb disciplina evitant la dispersió, i ets curiós/a i creatiu/a per naturalesa ja tens molt guanyat. Si a més domines l’anglès Aquesta serà una professió que gaudiràs plenament!

Si t’ha quedat en l’aire altres dubtes sobre estudis màrqueting digital estem a la teva disposició. Pots contactar-nos a l’email [email protected], al telèfon 934 265 087 o bé al moment i gratuïtament des del xat que trobaràs a la pàgina cipsa.net.